Wójt Gminy Siedlce informuje, że został ogłoszony dodatkowy nabór wniosków
na demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest, których realizacja będzie w 2019 roku.
O udzielenie dofinansowania wystąpić mogą osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej.
Środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej nie mogą być przeznaczone na wykonywanie nowych pokryć dachowych, natomiast dofinansowanie obejmuje koszty: demontażu płyt azbestowych, przewiezienie azbestu z miejsca demontażu do miejsca unieszkodliwienia oraz samego unieszkodliwienia. Prace związane z ww. zadaniem prowadzone będą przez firmę wskazaną przez Gminę.
Wnioski należy złożyć do dnia 12 lipca w siedzibie Urzędu Gminy Siedlce,
ul. Asłanowicza 10 w Siedlcach w godzinach pracy urzędu, w pokoju nr 6.
Realizacja złożonych wniosków na usunięcie azbestu będzie możliwa po uzyskaniu dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach naboru wniosków z nowego ogólnopolskiego programu w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest pn. „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.
Wzór wniosku dostępny jest w Urzędzie Gminy Siedlce lub na stronie internetowej www.gminasiedlce.pl. W przypadku dodatkowych pytań, informację uzyskać można pod nr tel. (25) 63 277 31 wew. 55
O pierwszeństwie odbioru eternitu w danym roku decyduje data złożenia wniosku do Urzędu Gminy Siedlce.